Vart jag mig i världen vänder...

Idag blir det första träningsdagen på mycket mycket länge. Det blir lite core, kommer väl ha träningsvärk så de hette duga imorgon. Imorgon ska jag på en anställningsintervju, spännande och nervöst :)

Dagarna rullar på, jag pluggar, städar och fixar. Lägenheten pimpas upp för varje dag som går.

I helgen var jag och mamma på en gårdsauktion här i hudik, jag tycker det är så otroligt mysigt med auktioner! Även om det var lite kallt så fyndade vi lite, mest mamma, jag är fortfarande en nybörjare när det gäller det här.. men snart så kommer även jag hem med storfynden (till Marcus stora förskräckelse!).

Söndagen gick i fotbollens tecken och jag och mamma bodde i princip på åsliden kändes det som, men det var en trevlig dag. Fick tusen kilo svamp av Kristina också, så gott:) Men drygt att rensa!

Kvällen avslutades med tacos och film med David och Maria. Och jag, Elaine Skalberg, lyckades vara vaken hela filmen! Det är nog första gången jag inte somnar till en film en söndagskväll :) Maria lyckades dock inte lika bra som mig..

Nu har den efterlängtade diskmaskinen blivit inkopplad, även om den är pytteliten och man kan typ diska en kniv och ett glas åt gången så älskar jag den :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0