renovering av kök

Just nu håller jag på med ett litet projekt i köket. Tak och lister har blivit målade, ny färg ska upp på väggarna och köksluckorna ska ändra färg. Kroppen känns som hundra år gammal och nacken mår inte bra av att måla tak. Men fint blir det, hoppas jag :) Vid sånna här projekt önskar jag att jag hade en sambo med två armar och friska ben, men man kan inte få allt här i livet! Jag har fått hjälp av syrran och imorgon kommer Carina. Så jag ska inte gnälla, vi har så många hjälpsamma människor i våran närhet!

Idag har jag umgåtts med Maria, min bästaste Maria som jag tycker så mycket om:)

Nä taket kallar, en andra strykning på G.

Jag önskar mig en massa massage i födelsedagspresent ifall det var nån som undrade;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0