1 dag kvar

1 dag kvar till Stockholm och Tove! :)

Igår hände nåt hemskt, grannens hus totalförstördes i en brand. Fruktansvärt, kan inte ens föreställa mig hur det skulle kännas om allt man ägde och alla minnen totalförstördes. Nu var det tur att ingen människa kom till skada. Men usch vad hemskt, lågorna syntes upp på halva himlen.

Idag har varit en liten fixar dag, skrivit ut tågbiljetter, shoppat födelsedagspresenter och handlat mat. Ikväll blir det lite kalas hos Anton.

Idag fyller världens bästa syster år också! GRATTIS! 22 år sedan hon ploppade ut alldeles för tidigt. Men allt gick ju bra tillslut :)

Idag köpte jag en silverkedja till mitt fina halssmycke som jag fick av Anna i julklapp. Halssmycket är det Annas duktiga mamma Eva som har gjort. Jag önskar mig en av hennes lampor i födelsedagspresent ;) Kika in här: http://evasdesignochhandkraft.se/index.htm






Kommentarer
Malin

Shit vad hemskt! Det är en stor fara som husägare. Skönt att ingen kom till skada, men som du säger, alla minnen.....



Vilket fint halsband! :) Hon gör fina saker Eva, lite sugen på en lampa jag med.

Kram

2012-01-26 @ 19:10:25
URL: http://malinuska.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0