Jobb!

Jag har fått jobb som ekonom på Holmen Skog, de ringde idag och frågade om jag ville ha tjänsten. Ja det ville jag :) Jag var helt säker på att de skulle säga nåt i stil med: " Tack för visat intresse, men vi har valt någon med mer erfarenhet före dig". Men icke! Jag var så förvånad och lycklig att jag fällde en liten tår efter att vi lagt på. Fy fan vad skönt att få en inkomst, en rätt bra dessutom! Handelsbankens löner kan ju ta sig nånstans, tacka vet jag Holmen!

Imorgon blir köket helt klart, sköönt! Och sen så händer det andra spännande saker imorgon, men det återkommer jag med sen. Nu ska jag pyssla lite till innan det blir snarklådan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0