Välkommen upp baklänges prupp

Det är bara jag och Lina som tycker det är roligt, men det det skiter vi i:) Just nu är jag student och då får man vara barnslig och omogen ;)

Jag är i Umeå och har det bra :) Jag och Lina har hunnit med bullbak, shopping, bastu, fest, träningsvärk av allt dansande, brunch, mer shopping, milkshake, myskväll, fika med Zandra, filmkväll, goda middagar och plugg.

Vädret är väldigt växlande, ena sekunden soligt och andra regnigt. Men det som består är blåsten.

Nu sitter vi i skolan och jag har pluggat klart för idag känner jag. Känner mig ändå nöjd, det var ett år sedan jag pluggade såhär mycket, typ:)

Jag stannar till onsdag, åker rätt tidigt på morgonen tror jag. 

Jag längtar lite efter min M också :)

 


Kommentarer
Lina

Det är för att det ÄR jätteroligt!

2011-10-12 @ 23:21:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0