Ensamvarg

Jag är trött efter en veckas jobb i hönshuset. Har aldrig jobbat så mycket med kroppen, jag har byggt hur mycket som helst! Är totalt mörbultat, härligt:)

Istället för att vara på en trevligt förfest och sedan gå ut och röja sitter jag hemma själv i soffan. Jag orkar inte. Det är helt självvalt och jag tycker det är rätt skönt att vara själv hemma en lördagkväll. Hade det varit för några år sedan hade jag fått megaångest över att sitta hemma en lördag. Jag önskar jag hade orkat festa ikväll, jag hade säkert haft jätteroligt, men jag orkar inte. Jag behöver min egen-tid. Jaja nog om det.

I onsdags och idag har vi varit på visning på vårt drömhus. Det var lika fint och mysigt idag som i onsdags. Nu är det bara att hålla tummarna för att det är bara vi som tycker att det är ett perfekt hus :) Antagligen inte, men hoppas kan man ju!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0