1 1/2 vecka på jobbet

Jag har börjat på mitt jobb och jag trivs fantastiskt bra :)

Jag är sjukt trött när jag kommer hem och det är en omställning att börja jobba heltid, men det gör inget för det är så roligt!

Jag orkar inte riktigt skriva så mycket, men i helgen som var blev det sthlm igen, 3 gånger på 4 veckor nu. Jag, Marcus, Linnea och Håkan gjorde storstan osäker. Oj vilken trevlig helg! God mat, goda drinkar, fint hotell, bra shopping, grym hockeymatch och fantastiskt sällskap! Det negativa var att resan ner tog nästan 6 timmar då E:4an stängdes av och vi fick köra lite småvägar ner till sandviken för att sedan kunna åka på E:4an igen. Men väl framme blev det hejdundrandes bra :)

Nu är det snart helg igen, har inga planer och det är mycket skönt!

Nä tack och godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0