Tre grovstötar..

..sen är det klart! Ett litet tips till han som är med i halv åtta hos mig den här veckan kanske, eller vad tror du Lina?! Nej det där påhittet är inte mitt, det är ett underbart(?!) uttryck av Martin. Det finns rätt många på lager från den mannen.

Nu är jag hemma från umeå och det känns lite blandat, underbart att komma hem till min M och sängen. Tråkigt att komma hem till ensamma vardagar! Men det är så det är.

Resan hem gick bra, jag sov och kollade på film. Sen när jag kom hem fick jag träffa M i ca 5 minuter innan han och Lennart åkte till solvalla för att titta på Norah, som för övrigt gjorde ett bra lopp och kom 3a! Sen åkte jag till Carina för att sedan åka ner på stan för att äta mat, lyxigt med restaurang besök sådär mitt i veckan. Sjukt god fisk blev det. Sen fika hemma hos oss. Jag hade somnat när M kom hem mitt i natten, det blev väl ca 3 timmars sömn för honom innan han åkte till jobbet vid 5 imorse. Men jag fick iaf pussa på honom lite idag när vi åt lunch tillsammans.

Jag är fantastiskt bra på att ge mig själv pluggångest, jag sitter här och skriver fast jag vet att jag MÅSTE plugga. Pluggar jag inte idag måste jag bara göra det i helgen och det är ju inte alls kul.. Men jag fattar ju tydligen ingenting!

Jag ska klippa mig kort igen tror jag, inte för att jag har långt hår nu men jag håller faktiskt på att spara ut håret. Men det är inte så kul, det är bara tråkigt och fult. Det är ju inte direkt så att man får klippa sig särskilt ofta när man sparar ut håret. Och varför ska jag egentligen spara ut det? För att jag vill ha långt hår på mitt bröllop som kanske aldrig kommer äga rum? Det verkar ju dumt, dels för att jag har sagt att jag nog aldrig kommer gifta mig, dels för om jag nu mot förmodan kommer göra det är det så många år framåt i tiden att jag ändå hinner spara ut håret en annan gång, så det så!

Jag saknar min syster, titta vad fin hon är!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0