Hemma!

Jag har haft det underbart i både Stockholm och Karlstad. Karlstad är ju alltid Karlstad, en stad som jag önskar låg mycket närmare Hudiksvall. Det var en toppen helg och jag ville packa ner alla i väskan när jag skulle åka därifrån!

Nu är jag på hemmaplan och nu blir jag det ett tag, inga större och längre utsvävningar på G. Måste ju vara hemma och sköta all markservice som hemmafru också ;)

Igår kom Jonna förbi på middag, lite rödvin och efterrätt blev det till och med :)

Imorgon blir det trendmässan i Ljusdal, ska stå med Johanna i deras monter, Romerska Bad & Relax! Det blir trevligt det!

Ikväll blir det träning sen middag och fredagsmys, har ju inte sett han jag bor med särskilt mycket sen jag kom hem, så fredagsmys är välkommet!

Nu ska jag titta på mina roliga föreläsningar så jag blir smart(are) :)

Vill här gärna lägga in en bild från Karlstad som jag knäppte med min grymma nya telefon, men eftersom jag inte har nån grym ny telefon bjuder jag på en gammal bild :) Vem behöver det senaste?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0