Run to the hills

Idag har träningsvärken kommit och det är så skönt! Att känna att det finns lite muskler, dock otränade, men dom finns :)

Igår hade jag en mysig dag med syrran, efter intervjun så tog jag tåget till Järvsö, hängde lite på salongen innan vi gav oss ut och shoppade loss i Järvsö. Shoppingturen var väldigt spontan då affärerna låg påväg till lunchstället, men jag blev chockad över vad som erbjöds, fanns ju hur mycket som helst ;)

Lunchen bestod av soppa och ett kärt återseende, mycket trevligt!

Sen blev jag lite klippt och sen åkte jag hem till hudik, slappade extremt mycket, middag i fläsbro och sen blev det att följa med marcus och flytta en skogsmaskin.


Ikväll blir det middag på Texas, Morgan fyller år så det ska firas!

Idag kom det över mig att jag är så otroligt lyckligt lottad som har så många bra vänner och människor omkring mig. Med omkring mig menar jag även dom som är långt borta:) Ni är så bra!

Trevligt helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0