Radion spelar Johhny Cash

Idag har jag varit halvduktig, börjat skriva på uppgiften som ska vara klar på söndag. Ingen aning om det där flummet blir bra, men får hoppas på det. Jag trodde jag hade anmält mig till en psykologikurs, det hade jag inte. Så går det när man knappt registrerar det man läser och har alldeles för bråttom. Psykosocial arbetsmiljö heter kursen. Jag trodde väl att eftersom det började på "psyko" så handlade den om psykologi, alltså psykologi på arbetsplatser tänkte jag nog. Men den handlar om arbetsmiljö, just nu håller jag på och läser en bok om sjukfrånvaro. Inte lika intressant men nåt ska jag väl ändå lära mig.

Kaffe efter lunchen är nog det godaste som finns, det är så gott att det är värt all magont, nästan..

Idag har vi det så lyxigt att vi ska bli bjudna på middag hos Ms mamma och pappa, mysigt!

M jobbar mycket, ser honom knappt nuförtiden, det är väl inget ovanligt iofs men det blir så påtagligt när jag är hemma hela dagarna och han inte är hemma nåt alls. Men det är väl som Marie sa: Man lär sig uppskatta ensamheten efter ett tag ;) Det är tydligen nåt som ligger i släkten det där med att jobba dag och natt.

Jag längtas lite till umeå nu, måste åka dit snart, väldigt snart :)

Såg Jägarna 2 igår, helt ok film. Varken mer eller mindre. Goda popcorn var det också.



Och så längtar jag efter min Tove!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0