Höst?!

Jag sitter och tittar på nyhetsmorgon och då säger dom att "nu har sommaren gjort sin sista suck för iår.." Usch blev lite minideprimerad av det. Och idag känns ju verkligen sommaren långt borta.. Kul blogg, jag skriver om vädret, haha. Mycket intressant!  

Igår var vi på kalas, Jonathan, Marcus brorsbarn, fyllde 14 år. Fikade konstant i 3 timmar, nyttigt!

Anna sov här i måndags, hon har börjat jobbat i Hudik, något jag tycker är fantastiskt bra:) Vi var ute och gick och trodde att vi hade gjort svampfynd. Men vid rensningen visade det sig att hur fin utsidan än är kan insidan ändå vara rutten! Så det blev ingen svampmacka..

Jag har nu två dagar i rad inte gjort ett skit. Nu tycker jag det är lite tråkigt att bara vara hemma, man kan ju inte städa varje dag, då skulle det bli på tok för rent!

Imorse var det tredje dagen jag vaknar av att det luktar rök i sovrummet, grannarna tycker tydligen om att röka 10 cigaretter på morgonkvisten..

Jag ska nog gå en kurs i höst, en praktisk kurs där man får vara kreativ. Vet inte om jag ska välja keramik eller sömnad. Eller kanske blomsterbinderi, Fiol- för nybörjare eller dragspel. Möjligheterna är oändliga ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0