Ett litet försök

Sommaren har bara rusat förbi, när jag tänker tillbaka lite snabbt känns det som jag inte hunnit med nånting. Men anstränger jag mig lite till så har jag faktiskt gjort endel minnesvärda saker:

*Vi flyttade in till våran gemensamma och fina lägenhet!
*Fyra dagar efter det firade vi midsommar, och oj så vi firade:) En underbar helg då Oscar och Tove hälsade på!
*Foo Fighters i Stockholm med Anna, Linnea och Håkan! Behöver ingen vidare förklaring!:)
*Torön har fått sina besök!
*Mysiga tjejmiddagar har det blivit många av!
*Travdagar
*Grillkvällar!
*Linda och Kennets Bröllop!
*Fyrhjulingsutflykter:)
*Examensfika!

 Ja det har varit en bra sommar och jag tror hösten också blir bra! Just nu har jag semester, men den 12e sept börjar min första distanskurs för hösten. Sommarjobbet är avklarat och det har gått bra, vet inte om bank är nåt för mig, kanske, kanske inte.. Men jag är helt säker på att jag inte har den blekaste aning om vad som är nåt för mig.. Det får väl framtiden utvisa.

Just nu leker jag hemmafru, städar, diskar och tvättar, fast en riktig hemmafru kanske har anställda till sånt?! Aja, jag är inte på den nivån än :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0