Sista praktikdagen

Idag gjorde jag min sista praktikdag, börjar jobba på riktigt den 13:e juni. Jag vet inte om bank är nåt för mig, men jag ska iaf göra mitt bästa och ge det en chans, det kanske kan bli roligt!

Mannen är borta tills på torsdag eller fredag, och jag åker bort på fredag. Det är tråkigt att vara ifrån varandra men det kanske är nyttigt att få längta lite, vad vet jag?!

Jag borde ha gått ut på en promenad ikväll, men istället har jag suttit och kollat på en serie som jag blivit beroende av. Jag ska inte titta på serier, det spelar ingen roll vilken skitserie det är, jag blir beroende i vilket fall. Men men nån last måste man ju få ha;)

Lördagskvällen spenderades på torön, fantastisk trevlig kväll! :)

Nu blir det rapportskrivning i dagarna tre sedan blir det Karlstad! Och jag får sällskap av den bästa Linnéa Rystedt:)

Nä nu ska jag nog gå och lägga mig, får passa på när det inte är nån hemma som gnäller på att jag lägger mig för tidigt. Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0