Jag är inte direkt världsbäst..

Nej, det är det ingen som kan klandra mig för att vara. Har varit uppe sen kl 7 och det jag lyckats med är tvätt och en promenad till bibblan. Jag hade tänkt att det skulle bli ett gnällfritt inlägg, men bara lite: jag mår jätteilla och blir nog hemma från praktiken några dagar om det fortsätter. Så nu var det klart med gnället.

Helgen bestod av kalas, M:s mamma fyllde år, Loppisturné med Anna och en städardag. Jag har sett min sambo litegrann iaf, både på fredag- och lördagkväll. Nu är inflyttningsdatumet ändrat, den 1 Juni får vi tillträde till den nya lyan! Weeihoo:)

Igår fyllde farsan Baloo år, Grattis! Det bli kalas på lördag tror jag, om vi lyckas samla hela skaran.

Idag köpte jag mig ett par blommiga gummistövlar, det tyckte jag var nödvändigt eftersom det är högsommarvärme ute och med tanke på att det var minst 10 år sedan jag ens använde ett par gummistövlar:P


Inatt drömde jag att Vildfaksen vann ett jättestort lopp. Hoppas jag har börjat drömt drömmar som stämmer :)


Nu ska jag spana på lite möbler!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0