26/5

Nu är det kanske dags igen för några rader..

Jag sitter och skriver på rapporten för fullt nu, det ska bli så skönt när den är klar!

Men nu till nåt roligare, äntligen är alla hemma på svensk mark igen! Så skönt att du bara är ett samtal bort Tove:)

Igår när jag kollade i ljusdalstidningen blev jag ganska förvånad!

http://www.ljusdalstidning.com/layout/tidning/2011/nr5b-11.pdf

Han har inte nämnt ett ljud om nån artikel!

På lördag blir det torön och engmans, när torön drar igång, då gör även sommaren det:)

Karlstad den 4:e, himla bra! Längtar!

Och om sex dagar får vi vår fina (efter lite renovering) lägenhet!

Det är mors-dag på söndag och jag har ingen bra idé, syrran tar med mamma ut på restaurang så det ska inte jag göra, kanske bara ska boka in en mor och dotter dag framöver, det kan ju bli trevligt!

Idag åt jag pärgröt och fläsk till lunch, det är nog det godaste jag vet, bara så ni vet!

Ja det blev lite i stolpform denna gång..



Kommentarer
tove

<3!!!

2011-05-26 @ 20:32:17
URL: http://tovegardberg.blogg.se/
Caroline falk

Stolpinlägg gillar ja :-) svårt att tänka sig allt Marcus varit med om. Det är en riktig tuffing till karl du har elaine :-) hoppas ni har det bra!!! Kram kram

2011-05-26 @ 22:01:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0