8:e Februari

Jag och Jonna körde en roadtrip upp till Umeå och hade väldigt roligt påväg upp dit, helgen följde i samma anda, en riktigt rolig helg! Med en riktig fest och en massa god mat och chill. Tack Lina!

Dessa dagar efter Umeå har varit lite mindre roliga, mådde illa hela måndagen och fått lite feber på köpet. Blir hemma från praktiken t.o.m onsdag, kanske hela veckan om jag inte blir bättre. Har iaf bestämt att jag måste bli bättre till helgen. Då bär det av till Motala för att hämta Marcus bil, för att sedan åka till solvalla och kolla när Norah vinner:)

Jag blir lite smådeppig av att inte göra nåt vetttigt på dagarna, samtidigt vet jag att det är bättre att jag blir frisk ordentligt, annars kommer jag gå runt och vara halvkrasslig i evigheter.

Som sagt idag har varit en deppdag, av ingen direkt anledning, bara fjantigt av mig att känna så.

Det hade nog känts bättre om jag fått varit i hudik idag:) Saknar M som en tok, ändå var det igår som vi sågs, lökigt, som Tove skulle ha sagt;) Idag har vi varit tillsammans i en månad, känns mycket längre, och det är väl ett bra tecken hoppas jag:)

Jag har hunnit fyllt år också, hade en mysig födelsedag och jag tackar så mycket för alla fina gratulationer:)

Dagen har passerat hyffsat fort tackvare Prison Break!


Kommentarer
tove

Snäckan :) Inte så lite lökigt heller! Jag kan ju informera om att jag numera är galet lökig, töntigt kär och saknar min oscar konstant!(jag har även en bild på oss som skrivbordsbakgrund!:P)Om någon får fatt på oscars mobil och publicerar mina sms så skulle ingen tro att det var jag som skrev dom ;)O förutom honom saknar jag dig med:) När jag fyllde år tänkte jag, gött, elaine är iaf ett år äldre;) Hahah.. Hoppas du kryar på dig stumpan! och om du ändå ska vara sjuk kan du ju åtminstonde ha på skype! Pussar!

2011-02-09 @ 10:33:23
URL: http://tovegardberg.blogg.se/
Carro

Heeej :-) DEt är så roligt att läsa din blogg! jag är ju hemskt dålig på att uppdatera min blogg:-) Vi får höras på telefon snart tycker ja, var ju så roligt när du hälsade på sist.. kan säga att jag är liiite brun fortfarande, men inte så mkt :) Puss och kram, hälsa T ;)

2011-02-09 @ 13:23:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0