16 feb

Sitter i hudik och har nyss ätit väldigt god thaimat, dagen har gått fort, har mest suttit med internutbildningar och i kundmöten. Slapp och skön dag på praktiken! Jag har denna vecka pendlat från hudik, slog på stort i måndags och köpte ett månadskort. Det går faktiskt ganska bra, lite jobbigt att klockan ringer 05.30 varje morgon, men vad gör man inte ;) Dessutom har jag sällskap av Johanna och Jonna varje dag så tiden på bussen går ganska fort. Just nu är Marcus på hockey och jag borde sitta och skriva en rapport, men det är ju ganska tydligt att jag inte sysselsätter mig med det. Imorgon ska jag sova i Vålsjö för första gången på en vecka, måste hem imorgon och packa om väskan:) Sen på fredag blir det nog hudik igen, det känns som det blir många mil varje vecka, men som sagt, vad gör man inte;)

I måndags blev jag bjuden på mat, åt den godaste oxfilén nånsin (har kanske inte ätit det jättemycket i mitt liv, men ändå). Vilken tur jag har som har världens bästa M.

Nä nu ska jag ta tag i disk, promenad och sen kanske skriva pyttelite :)

Men jag mår otroligt bra just nu, ville bara säga det :)


Kommentarer
Carro

Wunderbar :) Här kommer min nya blogg: http://falkcaroline.blogspot.com/

Inte en sekund försent :)

2011-02-20 @ 19:28:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0