Trött

Jag är så trött hela tiden, igår var jag så trött och less på att vara fjantigt halvförkyld så att det till och med kom en liten tår. Jag orkar inget. Jag vill sova när jag vaknar, när jag är på jobbet, när jag kommer hem från jobbet och när jag äntligen får sova på kvällen. Stackars Marcus som måste umgås med mig.

Vi ska flytta den 1 juli, nu är det klart:) En 2:a på 63:e kvadrat, med stor uteplats:) Så om nån känner sig manad att vara flytthjälp, meddela mig så ska vi nog kunna fixa det:) Tur att det bara är cirka 30 meter.

Påsken var underbar, fint väder och härligt sällskap! Så skönt att vara långledig! Har hunnit med många middagar, både i hudik och järvsö. I måndags grillade vi och satt ute och åt, helt underbart att kunna göra det i april!

Nä nu får det vara bra och jag ska sluta gnälla så mycket!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0