En helg på järvzoo

Förra helgen bodde jag och marcus på varghotellet på järvzoo, säkert första och sista gången jag bodde på hotell i järvsö, men mysigt var det:) Vi hade vargutsikt från hotellrummet och fri tillgång till zoo:t. Två varv blev det, ett i strålande sol och ett i månljuset mitt i natten. På kvällen var vi iväg och åt middag med Linnea och Håkan, lika trevligt som vanligt! :)

Idag är det långfredag och jag sov rätt länge, har inte fattat det där med att kliva upp kl 6.00, gå ut i kylan och börja dricka vid 7.00. Nej då föredrar jag den varma sängen en stund till och sen gå ut i solen när det blivit varmt! Vilket jag ska göra alldeles strax. Marcus åkte tidigt imorse.

Slänger in några bilder från Järvzoo.

             

                     


Vi vet att det inte är 2009 som det står på korten, en felinställning på marcus kamera:)



Kommentarer
tove

ååå dit vill jag! Jag älskar djur<3 Vad fina ni är! Håret såg sjukt snyggt ut åxå gumman. Saknar dig så!

2011-04-23 @ 03:34:38
URL: http://tovegardberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0