Tiden rusar!

Veckorna går fort nu alltså, mycket plugg är det men jag trivs:) Har kommit på mig själv att inte ha nåt att göra när jag kommit hem kl 17 på dagarna den här veckan, är van sen förra veckan då jag varit hemma kl 20 på kvällarna. Jobbigt att behöva bestämma vad man ska göra på sin fritid:P Äntligen börjar allt ordna upp sig i skolan, vi har börjat fått ordning i allt kaos:)

Just nu sitter jag på ett tåg mellan sthlm och gävle. Klarblå himmel, gröna åkrar och träd svischar förbi, vilket vackert land vi bor i! Nu ska jag inte ta och bli för djup och fundersam men just i denna sekund är jag otroligt lugn och harmonisk. Dom stunderna blir fler och fler nu för tiden. Det kanske finns hopp även för min rastlösa själ.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0