Den 3e November 2010

Har de senaste veckorna inte haft mycket till liv då vi i princip bott i skolan, både träning, mat och vänner har kommit i andra hand, skittråkigt!!! Men idag hände det vi aldrig trodde skulle hända, vi blev klara med arbetet:) Nu är det bara att börja på uppsatsen, men nu är iaf halva terminen gjord:) Det firade jag idag med att shoppa som om det inte vore någon morgondag, men skitsamma, man ska ju leva i nuet;)

Imorgon åker jag hem, som jag har längtat! Kommer komma fram mitt i natten, men det gör inget:)

Ska försöka packa in så mycket grejer det går i bilen imorgon, så slipper det bli helt sjukt mycket grejer i december när flyttlasset bär av hemåt.

Den 8:e oktober gjorde jag nåt som jag aldrig trodde jag skulle göra, jag gick en modevisning för hår, smink och kläder här i Karlstad. Sjukt nervöst och mycket folk, det var cirka 300 pers på båda visningarna. Men allt gick iaf bra och även om det var kul skulle jag aldrig göra om det, det där att stå i centrum, det får nån annan göra! Men här kommer lite bilder från visningen:)

Visningen I Want Candy


                         
Visningen I Want Candy            Några av dansarna            Jag i pyjamas


                  
              Hela "min" Grupp:)               Alla som var med             En trött men nöjd Elaine


Fest på Kyrkbacken!


                              
De två sötaste!                 Annica och jag                  Linnéa och jag
 
                   
         Glädje!                     Tilda, Tove & Olof       Bild från nollningen i höstas.
                                                                        Såhär ser ett vardagsrum
                                                                        ut som är fullt av galna faddrar:)




  


Ja det var allt för mig för denna gång..

Nu blir det promenad med sambon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0