1 månad kvar

Förra veckan var ingen bra vecka, låg i feber och var helt däckad i två dagar, det var väldigt längesen jag var så sjuk, extremt drygt när det inträffar när man skriver uppsats också. Men inte så mycket att göra åt, efter två dagar i sängen var jag en fungerande människa med hjälp av diverse tabletter så vi fick lite gjort iaf! Är fortfarande inte helt 100 (har jag nånsin varit det?;)) men vi kämpar på med uppsatsen, dock kommer vi väldigt ofta in på helt andra ämnen, men man måste få ha lite livskvalitét mellan varven också:)

Helgen var helt fantastiskt lugn, myskväll fredag med idol och mat. Sedan en lördag med middag ute och bio! Sedan tvätt, promenad och myskväll på söndag. Jag har det så bra ibland:)

Idag är det en månad kvar tills jag flyttar hem! Känns mest bra (helt fantastiskt ibland) men det känns också sjukt vemodigt och tråkigt! Har separationsångest, vill inte att alla ska försvinna!

Det är mycket som ska hinnas med innan det blir hemflytt och jul, men det ska vi väl klara av hoppas jag.

Vi fick förresten VG på c-kursen entreprenörskap och affärsutveckling, sjukt nöjd och glad över att allt slit lönade sig. Jag har aldrig lärt mig så mycket på en enda kurs, så nu är vi verkligen pumpade med en massa kunskap;)

Jag har börjat flyttpackat, det är inte alls roligt, det är sorgligt och jobbigt!


13 veckor, 7 dagar i veckan. Räknat utifrån en litet genomsnitt blir det 4095 glada minuter:)


Från det här:
 

 

Till det här:
 

 

 

Ja, jag överlever nog:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0