1:a advent

Idag är det 1:a advent och det är snöstorm ute, iskallt är det också! Vi har haft -10 jättelänge nu känns det som. -10 här i karlstad känns som när det är -20 hemma. Det måste vara allt jäkla vatten och att det blåser så mycket mer här. Idag har vi en visning av lägenheten, har haft storstädning nu på förmiddagen. Nu börjar det bli så tydligt att det snart är dags att flytta:( Ska försöka hinna packa ihop ganska mycket idag eller till veckan, får se hur timmarna räcker till.

Helgen har varit lugn och skön, jag har så skötsamma helger nu för tiden, vuxenpoäng till mig;)

Börjar få panik över vårterminen också, praktikplats ska hittas och vaccinationer måste tas. Och jag är ju så fantastiskt bra på framförhållning så det kommer ju inte alls bli stressigt :P

Kollade igenom min gamla mail och hittade lite bilder från spanien hösten 2004:









Vilka tider det var:) Och kolla in mitt hår, sjukt långt, i dagsläget är det väl typ en halvmeter kortare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0