Tiden går fort..

Den här helgen har som alla andra gått i en rasande fart.. Nu är det inte många helger kvar tills sommaren.. jag har alltid varit fascinerad av tiden, att den upplevs så olika beroende på vad man gör, även mycket läskigt att tänka på att med tanke på hur snabbt jag upplever tiden just nu så känns det som att man snart sitter på hemmet och undrar vart livet tog vägen.. Just därför ska man leva i nuet, men hur lätt är det egentligen?? Sjukt svårt eftersom det finns alltid nåt att se fram emot eller nåt att sakna..

Sitter på bussen mellan örebro och karlstad, resan har gått bra, men har jag pluggat? NEJ, såklart inte..

Helgen har varit underbar, så mysig. Men nu är jag på lite dåligt humör.. blir bara så less på vissa saker, kan inte nånting få gå lite smidigt??

Imorgon börjas det, då jäklar är det bara att köra i 190 fram tills den 3e!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0