Tentadags..

Om ca 2,5 timme är det dags för tenta.. Har försökt suttit och läst igenom lite nyss men det är bara så tråkigt.

Idag om en vecka är jag och mamma påväg till flygplatsen för att spendera en vecka på Mallorca! Ska bli så underbart! Jag har nog aldrig längtat så mycket efter en resa, eller jo, när jag och Per skulle till Thailand i två måndader längtade jag också, men då var det nervositet inblandat också, nu är det ju bara en liten fjuttig men dock så underbar vecka det handlar om:)

Sen när vi kommit hem är jag ledig i typ 4 dagar innan det blir dags för jobb, ser framemot det, hoppas det blir roligt! Ser framemot hela sommaren faktiskt, jag ska inte öppna en endaste pluggrelaterad bok på hela sommaren:)

Om ett år har jag tagit en kanditatexamen och är förhoppningsvis kvar i USA för lite semester:) Jag har ingen aning om jag ska läsa ett 4e år, tänk vad skönt om man fick jobb efter 3, det vore trevligt!

Ikväll blir det sushikväll:) Sen imorgon är det bara att dyka på nästa tentaplugg!

Önska mig lycka till!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0