Hemresa

Som nån så fint antydde så är min blogg inte särskilt mycket uppmuntrande läsning, jag är medveten om det.. men jag tänker inte göra nåt åt det:)

Eller jag menar, till mitt försvar så är det så jag är, förhoppningsvis inte bitter och sur, men fram och tillbaka, upp och ner, en varierande personlighet väljer jag att kalla det:)

Ja nu ska jag sluta babbla om det, det viktigaste just nu är att jag är sjukt nöjd och glad. Jag är nämligen påväg hem!!!:D Bestämde mig igår kl 19.30 att jag skulle beställa biljetter hem, hittade värsta fyndbiljetterna så det gick liksom inte att motstå, iofs så hade jag åkt hem om dom kostade skjortan också eftersom det är pappa som sponsrar resan:) Tack den underbaraste pappan!

har 40 min kvar till bytet i sthlm, är hemma i järvsö kl 19.30. Då blir det mys med syrran, var lite sugen på att se engmans men jag tror att om jag känner efter är jag extremt trött.

Seminarium idag, gick bra, blev lite skrämd och nervös där i början och när vi var klara trodde jag han skulle såga mig totalt, men det gjorde han inte, pjuhh:)

Det blev förresten fest i lördags, riktigt mysig förfest hos oss, så underbart nu när vi kan utnyttja uterummet!:) Resten av kvällen spenderades på tempel men så mycket mer vet jag inte. Jag mådde som jag förtjänade på söndagen och fick inget vettigt gjort. Trodde jag hade växt ifrån det där... men icke, jag är fortfarande barnsligt och omogen, tack och lov för det;)

Jag längtar så mycket till sommaren, det blir nog väldigt bra det där:)

Pappa har flyttat också, eller han ska i helgen, då tänkte jag att jag ska bevisa att jag är en duktig dotter och hjälpa honom med det:)

Långpromenad med Moa längtar jag också efter nu!

jaja, det får vara allt för nu!

Eller jo förresten, har jag sagt att Tove är guld värd?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0