3 Veckor!

Om exakt 3 veckor befinner sig jag och mamma på mallorca, sol, bad och värme! Weei:) Nu du lilla askan håller du dig borta! Längtar sjukt mycket och nu känns den här uppförsbacken fram till lovet lite mindre brant:)

Här hemma är allt tipptopp! kikat fotboll idag, järvsö vann och syrran var grym! Ja man får skryta om sina syskon:) Träffade Linda, mycket trevligt!

Likt förr i tiden blev det brottningsmatch i köket igår mellan mig och brorsan, men det blev oavgjort eftersom det gör sjukt ont att brottas med en sån benig människa, jag ville inte få en massa fula blåmärken.. Vi dansade även en massa jag fick även smeknamnet paddan av min bror, är det inte syskonkärlek så säg:)

Har nyss kommit hem från ockelboa, brorsan och martin hade fyndat idag, jag förstod nog inte riktigt hur mycket men dom två var som två små barn på julafton iaf:)

På lördag blir det fest i hudik, då får jag träffa Jonna också, jäklar vad bra allt blir!

NU ska jag försöka komma i säng i tid.. önska mig lycka till!

Natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0