Tentaplugg?!?!

Jag måste, men jag orkar inte, ovanligt.. :P

Underbaraste helgen på länge hade jag hemma, jag älskar min famlij! Även om de flesta av oss är lite småknäppa:)

Tenta om en vecka, kan inte sitta och klaga på att jag har panik när jag inte gör nåt åt det... pluggade på bra igår iaf, alltid något :P

Jag vet inte hur jag ska göra i sommar?? Karlstad eller hemma? Just nu lutar det åt hemma, det är där jag kan tjäna mest med pengar, för det är det allt handlar om... Måste bygga upp en liten mindre förmögenhet i sommar om jag ska iväg för plugg i florida nästa vårtermin.. Nån som har ett jobb så är det bara att höra av sig;)

Jag sa iofs att förra sommaren var sista hemma, men just nu känns allt mycket bättre än vad det gjorde förra sommaren..

Nä om jag ska ta och lära mig några perspektiv och metaforer... Organisation, är det inte underbart så säg:)




Här är hemma, mitt ute i skogen:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0