Och så var den helgen slut...

Att helgerna alltid tar slut så snabbt..

Skolan imorgon och tentaplugg för hela slanten, här ska vi trycka in maximalt med kunskap på de tre återstående dagarna! Jag längtar tills på torsdag kl 17 då jag är påväg hem!

Just nu ligger jag i soffan och kollar på söndagsfilmen, helt själv.. fruktansvärt deprimerande.. Jag vill också vara hemma i Vålsjö hos thomas och kolla på film! Jag vill inte bo tusen mil ifrån mina underbara syskon! Jag hatar att inte kunna träffa dom så mycket som jag skulle vilja!

Men som sagt, snart får jag träffa dom i en hel vecka:)

Nu börjar filmen igen!



Kommentarer
Syster

IMORGON TRÄFFAS VI!! :D

2010-03-29 @ 13:02:11
Malin

Hehe, jag kommer ihåg när du och Linnéa TOKBRÅKADE en gång när jag var där. Ni gick inte alls ihop. Tänk vad det kan vända :)

2010-04-01 @ 19:15:01
URL: http://malinuska.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0