Klarade tentan:)

Weeii :) Klarade tentan som jag inte trodde på, härligt! Var 23 av 90 som klarade den så det var skönt att vara på rätt sida om gränsen för en gångs skull..!

-"Det är inte själva pluggandet jag är omotiverad till, det är själva livet.."

Mitt svar idag när Linnéa förklarar att det känns bättre efteråt om man suttit och pluggat en stund.

Och precis så känns det idag, ev med en liten kryddning men ändå. Jag är så less.. En enda lång mörk tunnel fram till påsk.. Jag vet om att jag inte ska klaga egentligen, men idag är bara en sån dag, en sån där klagar-dag! Och ibland måste man få ha sånna dagar..!

Pers kommentar idag när jag berättade att jag skulle tatuera mig: Hur ska du klara av det, Ynkfan?!

Haha, det stämmer så bra också, jag är verkligen en ynkfan:) Men jag tror ändå stenhårt på att jag klarar det:) Tror att det är nyttigt att utsättas för lite smärta, det kanske höjer min smärttröskel?! Aja det lär väl visa sig:)

Snart ska jag gå på bio, Remember me, nåt kärlekstrams, men robert pattinson är med, så då är den helt klart sevärd:)

Ibland så undrar jag hur det är tänkt det här? Varför ska allt vara så jäkla osmidigt?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0