Fredagen den 12e mars

Inget nytt under solen idag heller, men haft en underbar dag med sushilunch och mys ute i solen. Dock en aningens sliten och trött efter gårdagen tackfest! Utklädda till Hugin och Munin festade jag och Tove oss igenom kvällen och kom hem, utan skandaler denna gång, extremt bra jobbat utav mig. Tror jag håller på att bli vuxen.. :P

Gjorde en tenta igår, hoppas den gick bra, men den kan verkligen ha gått hur som helst.. bara att hålla tummarna!:)

Den här helgen är den första riktigt lediga helgen på väldigt länge och det kommer dröja länge innan nästa också, sjukt mycket plugg nu framöver. Så jag ska bara njuta av ledigheten hela helgen!

Nä nu snart ska vi nog fixa till några våfflor eller två:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0