Inlinesproffs

Idag var jag och syster och införskaffade oss ett par inlines, nu när dom gjort om vägen utanför oss måste ju vägen vara grym att åka på tänkte vi.. HA! :) Asfalten var mycket mer ojämn än vad den ser ut från bilen och inlines är sjukt mycket jobbigare än vad det verkar... Så efter 2 km inlines inklusive vibrationsträning pga ojämn asfalt gav vi upp och körde på en promenad ist. Men vi har inte gett upp för evigt.. får bara åka 1,5 mil till jämnare asfalt nästa gång:)

Helgen och jobb har avverkats, jobbet gick bra och helgen var trevlig.

Imorgon blir det jobb igen och jag tycker redan att det är lite jobbigt att börja jobba efter ledighet, men när man väl är där går det ju galant och är rätt kul:)

På fredag blir det trav i Hudik, hoppas vi lämnar galoppen hemma och får en grym travdag!



Jag funderar och analyserar så sjukt mycket, liksom överöveröveröveranalyserar allt.. Och det är inget som blir bättre av det heller, det slutar bara med att jag skapar min egen verklighet och inbillar mig saker som kanske inte ens stämmer, måste skärpa mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0