Hemma!

Har nu nästan varit hemma från Spanien i en vecka och rastlösheten smyger sig på! Spanien var bra, god mat, fint väder och helt okej shopping. Dock lyckades jag inte med den fina brännan jag tänkt mig, som vanligt så strejkade huden efter 3 dagar och utvecklade soleksem, så de resterande dagarna spenderades i skuggan, men men inte så mycket att göra åt:)

Jag har åkt på världens förkylning, allt kom på samma gång, den bröt ut en dag innan jag skulle ha börjat jobba, bra tajming:P Nu blir första jobbdagen på fredag istället och jag ska be en liten bön att halsontet, hostan, nästäppan och febern släpper! Det finns ju verkligen ingeting att göra när man är förkyld, jag blir rastlös av alla stillasittande aktiviteter.. Jag vill ju ut, ut på långpromenad:)

Nu ska jag inte sitta här och gnälla:) Firade Martins student i lördags, mycket trevlig tillställning, på nåt konstigt sätt lyckades jag blanda hejvilt mellan öl, vin, likör och bubbel. Detta resulterade i en söndag som var sjukt otrevlig! Men men, självförvållat:)

Nu ska jag upp till brorsan och grilla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0