Hypotestest..

Kommer nog drömma om hypotestester inatt, har suttit många timmar idag med gänget och klurat på nåt vettigt att säga på redovisningen. Dock blev det en massa annat trevligt snack emellan rycken. Mysigt att ses alla 5 :)


Fixat schemat för extra-jobbet idag, kommer nog gå galant det där:)


Nu ska jag försöka somna relativt snabbt, blir kanske bara ett avsnitt av nåt..


Idag gjorde jag nåt som jag hade lovat mig själv aldrig mer göra, men det känns ändå inte som ett bakslag. Har fortfarande koll... eller ja, åt vilket håll borde jag ha koll egentligen?! Men ja iaf... eller skitsamma..

 

Imorgon första skoldagen på mycket länge, blir skoj det där:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0