Tack för att du är så bra!



Kommentarer
Anonym

Jag har aldrig förstått bloggetiken riktigt, ska jag svara i min blogg eller din blogg; jag vet inte, jag gör lite som jag vill.



Skitkul att du ska till Florida hörru! Det är något du absolut inte kommer ångra! Sist jag kollade hade Florida rätt bra väder också. Det blir en spännande termin.



Jag känner mig redo att vara en kunskapskälla till dig, jag sitter inne på otroligt mycket information jag bara väntar på att delge dig.



Jag kommer hem om ungefär två månader, då gäller det att vara redo. Välkomstcermoni på Arlanda.



Den där tjejen i inlägget känner jag igen, henne har jag sett förr.



Sa jag förresten att det är en tokbra idé av dig att åka på utbyte till Florida? Isåfall gör jag det igen, go for it.



Nu ska jag fundera på lite konstiga saker. Vi hörs!



2010-02-24 @ 20:16:40
URL: http://mabolpurdue.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0