Slut på sommaren

Mycket har hänt sen sist..

Igår blev det umeå tur och retur på 14 timmar, så här i efterhand så hade jag kanske mått bäst om jag hade sovit i umeå och åkt dagen efter, men nu blev det inte så. Det är ganska skönt att vakna upp i sin egen säng ändå:)

Gjorde min sista dag på jobbet i fredags, väldigt sorgligt och tråkigt! Jag bjöd på pärgröt och fläsk till lunch, sjukt gott! Jag har trivts som fisken i vattnet på jobbet och det är mycket det som gjort att jag mått bra den här sommaren! Underbara människor och bra arbetstider och trevlig miljö!:)

Nu är det bara packningen kvar, det tråkigaste jag vet!


Imorgon bär det av mot Karlstad, har separationsångest, men det har jag alltid, men kanske lite extra mycket denna gång.. Jag hatar att säga hejdå..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0