Tillbaks i Karlstad

Nu är jag tillbaka efter en långledighet som heter duga:) Trots att det inte blev som jag förväntat mig har har jag haft det grymt bra. Har träffat alla ni underbara! Förstår inte hur simpla jag kan ha fått turen att ha så underbara vänner omkring mig! Det är lite oroväckande att jag längtar tillbaks hem efter endast 20 timmar i karlstad.. men men det längtan går över snart hoppas jag.

Solen skiner idag, underbart:) Ska ut och njuta av den snart! Känner att jag måste ta igen det jag missade igår pga en massa bilåkande, fast det var ju också trevligt:)

Nu är jag sådär velig igen, då jag inte har en aning om vad jag vill om nånting! 


Slänger in lite bilder från ledigheten..




Långfredagen uppe i karlstrand hemma hos Linnéa och hennes familj.
En underbar dag med god mat, gott sällskap och en massa mys och prat!


Ute i solen hemma hos bror


Nu äntligen sitter den där, efter nästan 2 års betänketid:)
En tatuering som symboliserar de fyra viktigaste stjärnorna i mitt liv,
min underbara familj.


Mysig men lite annorlunda kväll i metropolen Delsbo.
Emil till höger på bilden, grym kille:)

Det var allt för mig..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0