Öde

Här sitter jag i en jättestor tom lägenhet, astråkigt.. Men det är smällar man får ta när man är enda singeln i hushållet.

Plugg och jobb har stått på schemat idag, allt har väl gått smidigt.. men jag har varit sjukt trött hela dagen, det kanske är för att det är måndag..

Borde plugga också (som alltid), men jag har ingen motivation (som vanligt)..

Jag har köpt en ny bokhylla, blev bra, införskaffade den eftersom jag kände att jag var tvungen att få lite ordning på mina papper. När jag monterat upp bokhyllan och köpt nya fina tidskriftssamlare (eller vad det nu heter) så insåg jag snopet att jag typ inte har några viktiga papper....:P Men det blev ju fint iaf:) Och som alltid när det gäller mig så kan jag inte bara dra igång ett litet projekt, så bara för att jag skulle montera en hylla var jag dessutom tvungen att sortera den andra bokhyllan, rensa i garderoben och allt annat som har med sortering och organisation att göra. Jag var bara lite väl tidsoptimistisk så mitt rum såg ut som ett bombnedslag i säkert 4 dagar efteråt. Det har inte återhämtat sig riktigt än ser jag om jag kikar mig omkring.

Klarade produktionsekonomi tentan, riktigt skönt! :) Bara tusen tentor kvar till sommarlov känns det som:P

Jag lyckades med konststycket att få ett virus på min msn för nån vecka sen, eller var det förra veckan?! Tack Lina! Men nu kanske det är borta... kan ju hoppas på det iaf, Tack igen Lina;)

Nu sitter jag och lyssnar på låten som jag lyssnar på när jag vill bli ledsen, det är väl jävligt onödigt?!

Nu blir det lite plugg innan snarklådan!



Tack och Godnatt!



Kommentarer
Lina

Haha varsågod! Men du fick ju bort det, så ingen skada skedd hehe :)

2010-04-25 @ 12:28:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0