Tisdag

Helgen hemma var jättebra, men väldigt kort. Jag hinner aldrig med allt jag vill. Kändes som att jag fick 2 saker av 100 gjorda.. Det tråkigaste är när man inte hinner träffa och umgås med dom man vill! Men det får nog bli fler turer hem :) Hemfärden gick bra, Linnéa körde och jag försökte att vara ett trevligt sällskap genom att inte sova alltför många timmar... Gick ganska bra:) Har aldrig åkt i en sån fullpackad bil, vilket pussel att packa in allt.. men det gick bra det med!

Är det nåt jag prioriterade i helgen så var det familjen, det behövdes! Även där vill jag att tiden ska räcka till lite bättre.. men men.. Utgången i lördags var grymt rolig, även om det var jättelite folk ute, men jag hade inte förväntat mig några fler heller så... Men det är väl tur att syskonen Skalberg kan röja, dansade som galningar:) Första gången som vi alla 3 festade tillsammans, men inte sista skulle jag tro:) Sen hände en massa oväntade saker men inget dåligt med det..;)

Imorgon är det finsittning, det ska bli kul, ska iväg på skojakt snart.. Provade klänningen igår, den satt bra, tur det! Imorgon blir nog den bästa uppladdningen nånsin:)

Det är en lång bit kvar, men alltid en början...

Helt förvånad att jag vaknade av mig själv idag vid 8, när jag sov till 10.30 igår. Måste få nån slags struktur på livet nu!

Nä nu blir det frulle!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0