Home sweet home?!

Nu är jag hemma i Vålsjö, en ganska oplanerad hemkomst. Men inte mindre trevligt för det. Kom igår och åker imorgon, så man hinner inte med så mycket. Men det viktigaste har jag hunnit med iaf. Hängt med familjen och hälsat på min älskade fammen. Idag var jag och Linnea i ljusdal, ett ställe som man går igenom på ca 3 min. Köpte alkohol på systemet, det ryktas om utgång ikväll. Det blir nog kul! Vad hände med rehabhelg??

Konversation med bror tidigare idag:

Elaine - Vad ska du göra idag?

Thomas - Har ingenting bestämt

Elaine - Vad bra, då kan du följa med mig och Linnea till ljusdal och umgås lite med oss!

Thomas - Nej, jag måste klyva ved!

Riktigt kände hur syskonkärleken flödade:)

Måste bara säga att jag hade fantastiskt trevligt i Gävle, tack för det!

Myskvällen på Condis igår var inte heller fy skam!

Och Linnéa och jag är sjukt bra på att bila genom sverige!

Tyskland, here we come! :)

Jag har fått frillan fixad också. Det blev jättefint, hon är så bra min syster:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0