:)

Det går bra nu...

Nu börjar jag komma tillbaks till mig själv, har varit frånvarande alldeles för länge.

Morgonpromenad, plugg i skolan, träning, middag! Ska snart iväg och storhandla! Gillar när det är lite tempo i livet!

I helgen blev det utgång på lördagen, trodde aldrig att jag skulle vilja, men det ville jag:) Förfest i nya läggan, den passar perfekt för fest:) Vi var 17 personer men det kändes typ som 5 st för det fanns så mycket plats över! Hade så himla roligt. Var så trevligt att kunna sitta ner och snacka med folk, har varit väldigt dåligt med det de senaste veckorna. Även väldigt skönt att få dricka i sin egen takt och hur mycket eller lite man vill. Ja som sagt, en toppenkväll med underbara människor!

På torsdag blir det hemfärd, blir ett litet stopp i gävle för 25 års kalas, men sen på fredag är jag på hemmaplan igen för en liten stund.

Vårt lilla hushåll på tre personer funkar väldigt bra måste jag säga, allt flyter på.. eller ja förutom att allt går sönder och hyresvärdarma inte är jättesnabba.. men vi tre som grupp funkar perfekt!

Det ska bli roligt att kunna ta med sig lite grejer hemifrån nu, har hur mycket som helst som jag vill ta ner. Skaffa nya minnen med sakerna!

Nytt nytt nytt! Ut med det gamla och in med det nya! Här håller vi på med nyrenovering!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0