Tom i huvudet

Plugg för fullt är det som gäller nu, har blivit väldigt många timmar med lagboken och fler lär det bli. Längtar så otroligt mycket tills det är över, på torsdag kl 19, då kommer jag vara världens lyckligaste för en stund:)

Pluggandet gick bra idag, många timmar, mycket matsäck och nån paus då och då:) Det drygaste med att plugga så mycket är ryggen, får så ont. Jag brukar ligga på golvet och plugga när det inte går att sitta mer men vet inte om det är så lämpligt i skolan.. kanske borde ta med mig en filt:) Tänk att 1.5 års kassaarbete kan förstöra så mycket!

Inflyttningsfesten i lördags blev jättelyckad, eller jag hade iaf grymt kul! Hoppas alla andra också hade det! Jag är så nöjd med att jag har världens goaste människor omkring mig! Min bästaste syster var också här, helt underbart men alldeles för kort! Saknar dig min mupp!

Nu är resten av familjen ute och dricker vin, jag orkade verkligen inte.. så jag sitter här ist :P

Ska upp tidigt och träna imorgon, blivit dåligt med det nu den senaste tiden, skärpning!

Pratat med en av dom bästa idag, Cine:)

Nu ska här sovas!

Nä nu orkar jag verkligen inge mer!



Kommentarer
Syster

Saknar dig muppis! Lycka till på torsdag! :D <3

2009-10-27 @ 23:08:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0