Plugg?!

Hoffmaestro får hjälpa mig att hitta viljan att plugga idag! Grym musik som jag varit galen i sen jag senast var hemma!

Blev träning imorse, sjukt nöjd med att jag lyckades masa mig upp och iväg till träningen 07.45.. Sen en skön promenad med Tildus. Underbart när solen skiner och det är kall och frisk luft ute!

Börjar längta hem också.. vill ha snö! Vet inte riktigt när jag ska hinna åka hem men jag vill verkligen det nu snart, eller ja om typ 3-4 veckor..

Vill till göteborg också, saknar er så mycket!

Och till Umeå och underbaraste Lina!

Behöver ta en liten roadtrip tror jag:)

Nu ska jag inte fokusera på allt jag saknar! Jag har ett underbart liv som jag för tillfället älskar sjukt mycket! Förstår inte hur det kan vara såhär bra?!:)

Imorgon kommer Sambon hem igen, då är hushållet fulltaligt igen:) Precis som det ska va!

Vardagsrummet är nu klart, mycket fint blev det:)


Imorgon är det ett år sedan, att ett år kan gå så fort men samtidigt kännas så långt?!


Som sagt, plugg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0