Morgonmänniskan Elaine

Det har äntligen hänt! Jag vaknade tidigt och var pigg imorse! Har nog aldrig hänt förut! Det var ju typiskt att jag just idag hade bestämt mig för att ha sovmorgon för att vara utvilad till tentan som jag har idag vid 14. Men men, klockan är lite efter 9 och jag har varit vaken i en evighet känns det som. Långfrukost och en massa annat onödigt har jag hunnit med, känns bra!:)

Tror inte jag ska kolla nåt mer på laggrejerna.. blir nog bara förvirrad, är rädd för att om jag lär mig nåt nytt kommer nåt viktigare att försvinna:P Nu får det gå som det går, jag har gjort det jag har kunnat.

Ikväll blir det tentafest, får se hur närvarande jag ska vara..

Snart blir det långpromenad med girlsen, trevligt!

Linnéa kom nyss in och garvade åt mig, det ser tydligen ganska roligt ut med morgonrock, tofflor och toppluva:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0