Måndag

Varför är jag så fruktansvärt ofokuserad hela tiden? Extremt dumt när jag borde plugga..

I torsdags var det tackfest, haha, sjukt kul och snygga som få var vi:)



I lördags blev det tjejdag för hela slanten, brunch på plaza, jättegott med trevliga människor:) Sen blev det drinkkväll hos Anna-Stina på kvällen, några shots slank också ner:) Hade jätteroligt hela kvällen! Avslutades med lite jönssonligan!

Mitt rum har förövrigt förvandlats till vardagsrum, för vårt riktiga håller på att pimpas med hjälp av lite tapeter. Men hantverkarna verkar inte tycka det är nån brådska att bli klar, idag har dom inte ens varit här.. Och våran lägenhet som i vanliga fall känns ganska stor blir extremt liten utan vardagsrum.

Syster kommer snart:)

<3

Nä nu får jag faktiskt ta och göra nåt vettigt...


Kommentarer
Syster

pumig bild du hittade...!

2009-10-05 @ 22:43:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0