Priset går till Elaine

Jag måste verkligen vara världsbäst på att göra mig själv ledsen! Jag vet innan att om jag gör såhär så kommer jag bli ledsen, vilket jag också alltid blir. Men ibland så om man man tex tittar på en bild som man blir ledsen av tillräckligt många gånger så efter ett tag blir man ju lite mindre ledsen. Man blir lite mer härdad. Nån som fattar vad jag försöker säga?!

Men i den här situationen vet jag inte riktigt om det är nån bra idé att utsätta sig för det igen och igen.. Ibland känns det som att det aldrig kommer gå över, även om jag vet det, eller vet och vet men om jag tänker på det med lite sunt förnuft så kommer det gå över..

Jag vet inte riktigt vad det här blev för svacka....

Kalla mig patetisk eller vad ni vill men jag orkar inte ens bry mig...

Nu är det sol ute och jag tänker gå ut och få lite solenergi och bli på bättre humör!

"Jag får liksom ingen ordning på mitt liv, det kan vara så förfärligt, det kan vara så bra...."


Kommentarer
Bob

förstår precis hur du menar! .. och promenader är en bra medicin ;) kram på dig

2009-11-22 @ 17:44:11
URL: http://bobbilobb.blogg.se/
Maria

Jag vet hur du menar...man trubbar av det liksom..blir inte lika laddat om man utsätts varje dag..men det kan också likna självtortyr :o(

2009-12-01 @ 16:23:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0