Nystart!

Ja nu har vi börjat en ny kurs, höken är nu ett minneblott.. (åtminstone i 3 veckor tills vi får reda på det usla resultatet) Kursen som gäller nu är statistik, det är än så länge roligare än vad det låter och jag är för första gången ganska laddad inför en kurs. Sen vet man inte hur länge det kommer hålla i sig men ändå ett framsteg när det gäller mig.


Efter tenta så kommet tentafest, hade sjukt kul både torsdag och lördag! Och trevligt i fredags:)

Träningen går bra nu, man fungerar så mycket bättre när man får vara frisk och kan träna regelbundet! Men jag undrar verkligen om jag blir mer tränad, känns som att jag bara blir fetare...

Familjen lekte friluftsliv i lördags, himla mysigt och nåt jag kan rekomendera alla famljer. Blev en ganska lång promenad, korvgrillning och sen det bästa; BASTU:) Underbart när man var alldeles frusen! Detta ska vi göra fler gånger!

The family:






Ikväll blir det Winnerbäck! Har aldrig riktigt lyssnat på hans musik, bara lite ofrivilligt de senaste åren när de flesta i min närhet har avgudat honom. Men ikväll kanske är det min tur att bli frälst av hans musik, det återstår att se:) Ska bli riktigt kul iaf! Konsert är lite lite våran grej tror jag;)

Nu blir det lite middag innan det blir Harrys och Lars!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0