Mysfredag!

Fredagar måste vara den vanligaste mysdagen på hela veckan, då man riktigt kan njuta av att man har en lång helg framför sig. Nu är det ju såhär att jag pluggar och då är man alltid ledig eller aldrig ledig, lite beroende på hur man ser på saken.. Själv tycker jag det är skönt när man har pluggat och gjort vettiga saker på vardagarna så man kan känna sig ledig när helgen väl kommer.

Jag har nu fixat med datorn så ifall den skulle kollapsa skulle inget värdefullt försvinna. Lite vemodigt att gå igenom att saker som finns sparade på en dator, tusen bilder och tusen minnen.

Det är typiskt att mitt underbara mobila bredband inte vill fungera på den nya datorn.. Jag tror faktiskt inte att det är jag som är för oteknisk, jag tror att det är bredbandet det är fel på...

Idag känns det bra, riktigt bra, trots att allt inte är perfekt. Man kan inte alltid ha så höga krav.

Ikväll har jag och johanna ätit hemmagjord pizza, fantastisk god om jag får säga det själv, jag är verkligen bra på att stå i köket, oavsett vad ni andra tycker;)

Var iväg och tränade idag, skönt, imorgon blir det spinning och core och sen friluftsliv!


Såhär ska en riktig vinter se ut:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0