Massage

Nyss hemkommen från massage, fortfarande lite yr och vimmelkantig.. Det var iaf extremt välbehövligt och vissa stunder riktigt skönt. I julklapp önskar jag mig en massage i veckan i ett helt år, bara så att ni vet;)

Nu är dom andra på faddermöte, det går nog bra det där:)

Igår blev det pepparkakshusbak, kommer bli ett helt landskap härhemma, Linnéa ansvarade för huvudbyggnaden, Johanna tog stallen och jag styrde upp ett utedass och en hundkoja med tillhörande hund. Än sålänge är bara skisser ritade och delarna gjorda, återstår att sätta ihop och dekorera skiten, men det ska nog bli fint det där:)

Har även lyckats med att baka lite bröd:)

Nu ska jag ta och göra lite vettigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0